Stacjonarny oraz mobilny serwis rowerowy w Szczecinie i okolicach. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twój rower trafia w ręce specjalistów, którzy znają się na rowerach jak mało kto – dobrze trafiłeś!
Lekki akumulator EnergyPak 400 został zaprojektowany z myślą o maksymalnej oszczędności wagi. Dostarcza pełną moc przy kompaktowej konstrukcji, dyskretnie wkomponowanej w kompozytową ramę roweru.
Sterownik RideControl Ergo 3 zintegrowano z nową, kompozytową kierownicą Giant Contact SLR Trail, tworząc czysty i uporządkowany kokpit. Elementy sterujące można zamontować po dowolnej stronie kierownicy, dostosowując je do własnych preferencji. (Zintegrowana kierownica dostępna w wybranych wersjach roweru.)
Nowy silnik SyncDrive Pro2 Mg z magnezową obudową waży zaledwie 2,6 kg — o 50 g mniej niż jego poprzednik. Oferuje imponujący moment obrotowy 85 Nm, co przekłada się na dynamiczne przyspieszenie i jeszcze lepsze osiągi na stromych, technicznych trasach.
Zasięg na jednym ładowaniu akumulatora zależy od wielu czynników: pogody (temperatura, wiatr), rodzaju trasy (nachylenie, nawierzchnia), ciśnienia w oponach, masy rowerzysty i bagażu, stylu jazdy (przyspieszanie, zmiana biegów) oraz stanu technicznego roweru i baterii.
Aby osiągnąć najlepszy zasięg, zaleca się płynne pedałowanie, używanie odpowiednich przełożeń i unikanie gwałtownych manewrów. Giant rekomenduje dostosowanie przełożeń do prędkości i warunków, aby jazda była bardziej efektywna.
Poniższy pasek pokazuje szacunkowy zasięg w zależności od warunków jazdy:
ENERGYPAK 400 / SYNCDRIVE PRO2 MG
Ekstremalne: 35 km
Dobre: 70 km
Idealne: 130 km
Rozmiar | Minimalny wzrost | Maksymalny wzrost |
---|---|---|
S | 163 cm | 174 cm |
M | 171 cm | 182 cm |
L | 179 cm | 190 cm |
XL | 187 cm | 199 cm |
Podane rozmiary mają charakter orientacyjny. W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru zalecamy uprzedni kontakt.
S | M | L | XL | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Low | High | Low | High | Low | High | Low | High | ||
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 400 | 425 | 450 | 475 | ||||
A1 | MAX. GŁĘBOKOŚĆ OSADZENIA SZTYCY (mm) | 220 | 245 | 270 | 295 | ||||
B | KĄT PODSIODŁOWY | 77,2° | 78,0° | 76,0° | 76,7° | 76,0° | 76,7° | 76,0° | 76,7° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 577 | 575 | 607 | 605 | 636 | 634 | 665 | 663 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 95 | 100 | 115 | 130 | ||||
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 65,7° | 66,5° | 65,8° | 66,5° | 65,8° | 66,5° | 65,8° | 66,5° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 44 | 44 | 44 | 44 | ||||
G | TRAIL (mm) | 113,1 | 108 | 113,1 | 108 | 113,1 | 108 | 113,1 | 108 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 1194 | 1195 | 1215 | 1212 | 1244 | 1241 | 1275 | 1275 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 447 | 447 | 447 | 447 | ||||
J | OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) | 10 | 10 | 10 | 10 | ||||
K | STACK (mm) | 607 | 601 | 611 | 605 | 625 | 619 | 639 | 633 |
L | REACH (mm) | 439 | 447 | 457 | 462 | 480 | 487 | 505 | 513 |
M | PRZEKROK (mm) | 726 | 735 | 733 | 742 | 732 | 741 | 741 | 750 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 780 | 780 | 780 | 780 | ||||
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 40 | 40 | 50 | 50 | ||||
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 160 | 165 | 165 | 170 | ||||
Q | ROZMIAR KÓŁ | 29″ [F] 27.5″ [R] | 29″ [F] 27.5″ [R] | 29″ [F] 27.5″ [R] | 29″ [F] 27.5″ [R] |
Silnik | Giant SyncDrive Pro2 Mg, obudowa ze stopu magnezu, 85Nm, technologia PedalPlus 6-Sensor |
Moduł sterujący | RideControl Ergo3, zintegrowany z chwytem |
Wyświetlacz | RideControl GO, zintegrowany z ramą panel LED kompatybilny z bezprzewodowymi wyświetlaczami ANT+ (opcja) |
Akumulator | EnergyPak Smart InTube 400, aluminiowa obudowa o najwyższych standardach bezpieczeństwa (EN50604), produkcja CO2 Neutral kompatybilny z dodatkowym akumulatorem EnergyPak Plus 200 |
Ładowarka | EnergyPak 4A Smart, 60% w 1:45 |
Łączność | dostęp do aplikacji Giant RideControl App bezprzewodowe wyświetlacze ANT+ z profilem e-bike (LEV) |
Rozmiary | S, M, L, XL |
Kolor | Raw Carbon |
Rama | rama i wahacz z kompozytu Advanced, górny łącznik Advanced Forged Composite, 140 mm skoku zawieszenia Maestro, Universal Derailleur Hanger (UDH) |
Widelec | Fox 36 Factory E-Tuned, 29er, 150mm skoku, 44mm offset, Grip2 VVC damper, Kabolt-X 110 |
Tylni amortyzator | Fox Float X Factory, EVOL, 185x52.5mm Trunnion, Giant custom tuned, rekomendowany sag: 30% |
Kierownica | Giant Contact SLR Trail Integrated, kompozyt Advanced, 5-pozycji ustawień, 800mm, spełnia standardy testowe dla kierownic DH |
Chwyty | Giant Tactal Pro-E, tapered design, 135mm Ø28~30mm (S/M) 142mm Ø29~32mm (L/XL) |
Wspornik kierownicy | Giant Contact SLR Trail Integrated, kompozyt Advanced, 5-pozycji ustawień, długość regulowana 40/45/50mm, kąt regulowany +3°/0°/-3° |
Wspornik siodła | Tranz-X Rad+ 30,9mm, 30mm regulacji skoku (S:120-150mm, M:140-170mm, L/XL:170-200mm) |
Siodło | Giant Romero |
Pedały | N/A |
Manetki | SRAM AXS Rocker Paddle, 1x12, bezprzewodowa elektroniczna zmiana przełożeń |
Przerzutka przednia | prowadnica łańcucha MRP HD2 |
Przerzutka tylna | SRAM GX Eagle Transmission, AXS |
Hamulce | SRAM Code R, 4-tłoczkowe hydrauliczne, tarcze 220mm[P], 200mm[T] |
Dźwignie hamulca | SRAM Code R |
Kaseta / Wolnobieg | SRAM GX Eagle Transmission, 10-52T, 12-rzędowa |
Łańcuch | SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain, Powerlock |
Korba | zębatka SRAM Eagle Transmission 36T 104BCD ramiona e-Praxis Carbon (S:160, M/L:165, XL:170) Q-factor=168mm, linia łańcucha: 55mm, max. zębatka: 38T |
Środek suportu | N/A |
Obręcze | E-TRX, [P] 30-622 / [T] 30-584, Hookless, Tubeless Ready, karbon |
Piasty | E-TRX, tarcze na 6 śrub, osie przelotowe [P] 110x15 [T] 148x12, bębenek XD 72T, e-optimized |
Szprychy | Sapim Laser Straight Pull, [P] 28 / [T] 28, zaplot DBL, e-bike optimized |
Opony | Maxxis Minion DHF 29X2.50" zwijane, TLR, EXO [P] Maxxis Dissector 27.5x2.4" zwijane, TLR, EXO [T] |
Dodatki | Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżka do opon, klucz do zaworu, instrukcja), dodatkowo dętki w zestawie |
Maksymalny rozmiar opony | N/A |
Waga orientacyjna | N/A |
Stacjonarny oraz mobilny serwis rowerowy w Szczecinie i okolicach. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twój rower trafia w ręce specjalistów, którzy znają się na rowerach jak mało kto – dobrze trafiłeś!