Stacjonarny oraz mobilny serwis rowerowy w Szczecinie i okolicach. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twój rower trafia w ręce specjalistów, którzy znają się na rowerach jak mało kto – dobrze trafiłeś!
Lekka rama pozbawiona skomplikowanej technologii należy do najlżejszych w swojej klasie. Doskonałe połączenie precyzyjnego prowadzenia i komfortu sprawia, że ten model promuje zasadę „mniej znaczy więcej” – zwłaszcza podczas długich, wymagających tras.
Zaprojektowana z myślą o długich dystansach rama i widelec w klasie Advanced oferują płynną, wydajną jazdę, która ogranicza zmęczenie. Zintegrowane elementy D-Fuse skutecznie tłumią wibracje i nierówności nawierzchni, poprawiając komfort i kontrolę.
Ergonomiczna kierownica Contact D-Fuse z 8-stopniową flarą zwiększa komfort i stabilność podczas całodniowej jazdy. Szerokie obręcze hookless z karbonu (22,4 mm szerokości wewnętrznej) współpracują z szerokimi oponami bezdętkowymi (do 38 mm), a profil obręczy o wysokości 36 mm gwarantuje pewne prowadzenie także w trudniejszych warunkach, np. przy bocznym wietrze.
Rozmiar | Minimalny wzrost | Maksymalny wzrost |
---|---|---|
S | 165 cm | 175 cm |
M | 171 cm | 181 cm |
ML | 177 cm | 187 cm |
L | 183 cm | 193 cm |
XL | 189 cm | 199 cm |
Podane rozmiary mają charakter orientacyjny. W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru zalecamy uprzedni kontakt.
S | M | ML | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 445 | 480 | 515 | 535 | 565 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 74,0° | 73,5° | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 530 | 545 | 560 | 575 | 595 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 140 | 150 | 175 | 195 | 215 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 71,8° | 72,5° | 72,5° | 72,5° | 72,5° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 |
G | TRAIL (mm) | 63,4 | 58,6 | 58,6 | 58,6 | 58,6 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 994 | 998 | 1010 | 1025 | 1040 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 420 | 420 | 420 | 420 | 420 |
J | OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) | 75 | 75 | 70 | 70 | 70 |
K | STACK (mm) | 541 | 558 | 577 | 596 | 615 |
L | REACH (mm) | 375 | 380 | 384 | 393 | 402 |
M | PRZEKROK (mm) | 733 | 762 | 796 | 814 | 841 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 400 | 420 | 420 | 440 | 440 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 90 | 100 | 100 | 110 | 110 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 172,5 | 172,5 | 175 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C |
Rozmiary | S, M, M/L, L, XL |
Kolor | Frost Silver/Cordovan |
Rama | kompozyt Advanced, flat-mount disc, suport PF86, oś przelotowa 12x142mm, mocowanie błotnika |
Widelec | kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive, flat-mount disc, oś przelotowa 12x100mm, mocowanie błotnika |
Tylni amortyzator | N/A |
Kierownica | Giant Contact SL D-Fuse, 31.8mm, 8° flara, aluminium |
Chwyty | Stratus Lite 3.0, antypoślizgowa powierzchnia, warstwa absorbująca drgania |
Wspornik kierownicy | Giant Contact AeroLight, aluminium |
Wspornik siodła | Giant D-Fuse, karbon, aluminiowe jarzmo, 14mm offset |
Siodło | Giant Approach, szyny stalowe, wypełnienie Particle Flow, montaż akcesoriów UniClip, szer. 145mm |
Pedały | N/A |
Manetki | Shimano 105 Di2, 2x12 |
Przerzutka przednia | Shimano 105 Di2 |
Przerzutka tylna | Shimano 105 Di2 |
Hamulce | Shimano 105 Di2, hydrauliczne, tarcze Giant MPH [P]160mm, [T]160mm |
Dźwignie hamulca | Shimano 105 Di2 |
Kaseta / Wolnobieg | Shimano 105, 12-rzędowa, 11-36 |
Łańcuch | KMC X12L-1 |
Korba | Shimano 105, 34/50T |
Środek suportu | Shimano SM-BB71-41B, press fit |
Obręcze | Giant P-R2 Disc, ETRTO: 22-622, wys. 25mm, tubeless ready, aluminium |
Piasty | Giant, łożyska maszynowe, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 12mm |
Szprychy | Sapim Race, [P]24/[T]24 |
Opony | Giant Gavia Fondo 1, 60TPI, R-Shield, tubeless, 700x32c (33.5mm), zwijane |
Dodatki | 2x koszyk bidonu, zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, łyżka do opon, instrukcja), uchwyt błotnika |
Waga orientacyjna | 8,6 kg (M) |
Stacjonarny oraz mobilny serwis rowerowy w Szczecinie i okolicach. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twój rower trafia w ręce specjalistów, którzy znają się na rowerach jak mało kto – dobrze trafiłeś!